Anna Russka, brendinq prodüseri, marketinq eksperti, ilk rusiyalı blogger, həyat tərzi xəbərləri vebsaytı və çap jurnalı "AR World Luxury Guide", brendin yaradılması və inkişafı üçün Brendinq İstehsalat Mərkəzinin və Medianın daxil olduğu ANNARUSSKA şirkətlər qrupunun yaradıcısı. istehsal şirkəti.
10 il ərzində Anna öz uğurlu brendini qurdu, onlarla brendi inkişaf etdirdi və bazara çıxardı və mindən çox marketinq məsləhəti verdi. O, çoxsaylı unikal inkişaf strategiyaları hazırladığı böyük şirkətlər də daxil olmaqla, brendlərini yaratmağa və inkişaf etdirməyə kömək etdiyi məmnun müştərilərin uzun siyahısına malikdir. Gəlin təfərrüatları nəzərdən keçirək.
Moda sevgisindən brendinq istehsalçısına qədər
Moskva Dövlət Universitetini bitirdikdən və Dövlət Dumasında (Rusiya Parlamenti) işlədikdən sonra Anna başa düşdü ki, həyat “nə qədər tez, bir o qədər yaxşı” düşüncəsi ilə sevdiyin şeyə və sevinc gətirən biznes qurmağa həsr edilməlidir. Uşaqlıqdan Anna modaya həvəsli idi və o zaman əlçatmaz görünən qlamur dünyasına çəkilmişdi. O, nəyin dəbli və nəyin olmadığını intuitiv hiss edirdi. 10 il əvvəl o, öz brendini yaratmaq, xəyal etdiyi biznesi qurmaq qərarına gəldi və çox uğurlu bir ad - "RUSSKA" ilə gəldi. Anna heç bir sərmayə qoymadan özünü sınamaq və startap qurmaq istəyirdi. Bu, xəbər saytının yaradılması ideyasına səbəb oldu. Nəzərə alsaq ki, 10 il əvvəl Instagram Rusiyada mövcud deyildi və LiveJournal köhnəlməyə başladı, xəbər saytının yaradılması ideyası yenilikçi idi. Anna ilk veb-saytını hazırlayan böyük qardaşının dostuna müraciət etdi. Lakin "russka" domen adı gözlənilmədən baha olduğundan o, onu buraxıb sınaqdan keçirməli oldu. Beləliklə, "ANNARUSSKA" brendi yarandı.
Sonra sual veb saytı necə doldurmaq oldu. Anna bu vəzifəni özü üzərinə götürdü. Bu, onun uğurunun ilk sirri oldu: “bacarıq və biliyiniz buna imkan verirsə və ya özünüz öyrənə bilirsinizsə və maliyyə imkanları yoxdursa, bütün tapşırıqları özünüz yerinə yetirməklə başlayın”. Anna öz layihəsinə inanırdı və hətta yaxın dostlarının da “bacarmayacaqsan” deyərək davamlı şərhlərinə baxmayaraq, o, irəliləməyə davam edirdi və bu, onun uğurunda ikinci amil oldu.
2011-ci ilin sonu və 2012-ci ilin əvvəlində ruslar İnstaqramı qəbul etməyə başladılar. Trendləri izləmək və filtrləmək bacarığı (üçüncü sirr) onun hesab yaratması və maraqlı bir şey nümayiş etdirməsi lazım olduğunu göstərirdi. Seçilmiş yer unikal saç düzümü ilə dəbli paltarlar idi. Anna tanındı və moda bloggeri statusu qazandı. O zaman Rusiyada yalnız bir neçə adam investisiya olmadan beynəlxalq səviyyədə tanınmaqla öyünə bilərdi. Qlobal şoular, təqdimatlar, məşhur brendlərlə əməkdaşlıqlar baş tutmağa başladı. Tanınmış moda evləri və gözəllik brendləri Anna ilə əməkdaşlığa başlayıb. Onun dəvətnamələr kolleksiyasına daha yaxından nəzər salsanız, siz HERMES, FENDI, BULGARI, ETRO, MaxMara, TOD'S, Missoni, Marni, Trussardi və bir çox digər aparıcı brendlərin loqolarını görəcəksiniz. Anna moda həftələrinə həsr olunmuş Çin və Yapon VOGUE, ELLE və BAZAAR kimi bir çox beynəlxalq nəşrlərdə yer alıb. Ola bilsin ki, onun şirkətləri daxili bazarda qeyri-trivial və rəngarəng şəkildə təqdim etməyə imkan verən onun illər boyu müşahidəsi və uğurlu şirkətlərdən öyrənməsidir.
Təəccüblü deyil ki, uzun illərdir ki, insanlar öz brendlərini yaratmağa və yaratmağa kömək etmək üçün Annaya müraciət edirlər. Əvvəlcə bunlar zərgərlik şirkətləri və moda sənayesinin nümayəndələri idi. Daha sonra digər biznes sahələrinin, o cümlədən iqtisadiyyatın real sektorunun nümayəndələri də Anna ilə əlaqə saxlamağa başladılar. Nəticədə, ANNARUSSKA Qrupu brendin yaradılması və inkişafı üçün İstehsal Mərkəzinin əlavə edilməsi ilə genişləndi. O, hazırda hərtərəfli brend yaratma xidmətlərini (strateqiyanın işlənib hazırlanmasından tutmuş şirkətin qlobal bazarlarda yerləşdirilməsinə qədər) və unikal strategiyalarla açar təslim marketinqi təmin edir. öz təcrübəsinə əsaslanaraq hazırlanmışdır.